.
 

008.48 MiG-15/Lim-1/-2

  Warianty malowania
1
Lim-1 ‘637’ nr fabryczny 1A060-37.
31. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Warszawa-Babice, lato 1954 roku.
2
Lim-1 ‘712’ nr fabryczny 1A070-12.
Oficerska Szkoła Lotnicza nr 4 (OSL-4). Dęblin, lato 1958 roku.
Samolot obecnie jest jednym z eksponatów Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
3
MiG-15 ‘6’ nr fabryczny nieznany.
1. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Warszawa-Babice, przełom lat 1951/52.
Samolot oryginalnej radzieckiej produkcji. Jeden z pierwszych w polskim lotnictwie. Dostarczony w drugiej połowie 1951 roku.
4
MiG-15 ‘8’ nr fabryczny nieznany.
1. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Warszawa-Babice, przełom lat 1951/52.
Samolot oryginalnej radzieckiej produkcji. Jeden z pierwszych w polskim lotnictwie. Dostarczony w drugiej połowie 1951 roku.
5
Lim-1 ‘741’ nr fabryczny 1A070-41.
5. Pułk Lotnictwa Szturmowego. Bydgoszcz, przełom lat 1956/57.
6
MiG-15bis ‘352’ nr fabryczny 133052.
41. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Malbork, rok 1953.
Jeden z 30 oryginalnych, radzieckich samolotów MiG-15bis zakupionych w 1952 r. W grudniu tego roku, drogą kolejową, trafił do Malborka gdzie został zmontowany i wpisany na stan pułku.
7
Lim-2 ‘1629’ nr fabryczny 1B016-29.
29. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Orneta, druga połowa 1957 roku.
8
Lim-2 ‘1306’ nr fabryczny 1B013-06.
31. Pułk Szkolno-Bojowy (wcześniej 31.PLM). Łask, połowa 1959 roku.
Jeden z samolotów biorących udział w defiladzie nad Warszawą 22 lipca 1959 roku. Samolot z namalowaną czerwoną strzałą, odznaką “Załogi Wyborowej”.
9
Lim-2 ‘106’ nr fabryczny 1B001-06.
34. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego Marynarki Wojennej.
Gdynia-Babie Doły, druga połowa 1958 roku.
10
Lim-2 ‘101’ nr fabryczny 1B001-01.
39. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Mierzęcice, druga połowa 1955 roku.
Pierwszy, wyprodukowany w WSK-Mielec, egzemplarz wersji Lim-2.

 

Rozmiar arkusza kalkomanii:

  • 165x100mm + 120x60mm

Instrukcja:

  • 2 arkusze A4

Uwagi:
W zestawie obok elementów oznakowania również komplet napisów eksploatacyjnych.

Facebook