Warianty malowania | |
1 | Lim-1 ‘637’ nr fabryczny 1A060-37. 31. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Warszawa-Babice, lato 1954 roku. |
2 | Lim-1 ‘712’ nr fabryczny 1A070-12. Oficerska Szkoła Lotnicza nr 4 (OSL-4). Dęblin, lato 1958 roku. Samolot obecnie jest jednym z eksponatów Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. |
3 | MiG-15 ‘6’ nr fabryczny nieznany. 1. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Warszawa-Babice, przełom lat 1951/52. Samolot oryginalnej radzieckiej produkcji. Jeden z pierwszych w polskim lotnictwie. Dostarczony w drugiej połowie 1951 roku. |
4 | MiG-15 ‘8’ nr fabryczny nieznany. 1. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Warszawa-Babice, przełom lat 1951/52. Samolot oryginalnej radzieckiej produkcji. Jeden z pierwszych w polskim lotnictwie. Dostarczony w drugiej połowie 1951 roku. |
5 | Lim-1 ‘741’ nr fabryczny 1A070-41. 5. Pułk Lotnictwa Szturmowego. Bydgoszcz, przełom lat 1956/57. |
6 | MiG-15bis ‘352’ nr fabryczny 133052. 41. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Malbork, rok 1953. Jeden z 30 oryginalnych, radzieckich samolotów MiG-15bis zakupionych w 1952 r. W grudniu tego roku, drogą kolejową, trafił do Malborka gdzie został zmontowany i wpisany na stan pułku. |
7 | Lim-2 ‘1629’ nr fabryczny 1B016-29. 29. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Orneta, druga połowa 1957 roku. |
8 | Lim-2 ‘1306’ nr fabryczny 1B013-06. 31. Pułk Szkolno-Bojowy (wcześniej 31.PLM). Łask, połowa 1959 roku. Jeden z samolotów biorących udział w defiladzie nad Warszawą 22 lipca 1959 roku. Samolot z namalowaną czerwoną strzałą, odznaką “Załogi Wyborowej”. |
9 | Lim-2 ‘106’ nr fabryczny 1B001-06. 34. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego Marynarki Wojennej. Gdynia-Babie Doły, druga połowa 1958 roku. |
10 | Lim-2 ‘101’ nr fabryczny 1B001-01. 39. Pułk Lotnictwa Myśliwskiego. Mierzęcice, druga połowa 1955 roku. Pierwszy, wyprodukowany w WSK-Mielec, egzemplarz wersji Lim-2. |
Rozmiar arkusza kalkomanii:
Instrukcja:
Uwagi:
W zestawie obok elementów oznakowania również komplet napisów eksploatacyjnych.