Warianty malowania | |
1 | RWD-8 (pws) SP-BAR nr fabryczny 34-210. właściciel - Ministerstwo Komunikacji, Aeroklub Lwowski. „VII Krajowe Zawody Lotnicze”, sierpień 1937 rok. Jeden z sześciu samolotów RWD-8, numer konkursowy ‘11’ zespołu Aeroklubu Lwowskiego na którym, w czasie zawodów, latała załoga w składzie mgr Antoni Sym i Kazimierz Twardowski. |
2 | RWD-8a (pws) SP-BGT nr fabryczny (prawdopodobnie 34-279) właściciel - Aeroklub Poznański, rok 1937. Nie udało się ustalić bliższych informacji o tej maszynie. Możliwe że została ufundowana dla Aeroklubu Poznańskiego przez pracowników Komunalnego Banku Kredytowego oraz czytelników czasopisma „Kobiety Wielkopolskie”. |
3 | RWD-8a (pws) SP-BHX nr fabryczny 34-375. właściciel – Aeroklub Krakowski, maj 1939 rok. Samolot na którym załoga w składzie Klein oraz Kubicki (nie udało się ustalić imion) zajęła 8 lokatę w zawodach „Lot Południowo-Zachodniej Polski im. kap. pil. Franciszka Żwirki” rozegranych w maju 1939 roku. Pod kabiną umieszczono napis (prawdopodobnie imię własne samolotu) „KATOWICE”. |
4 | RWD-8 (pws) SP-AZK nr fabryczny 34-181. właściciel - Ministerstwo Komunikacji, Ośrodek Wojskowego Przysposobienia Lotniczego w Łucku. Samolot został rozbity 21 września 1936 roku. W katastrofie zginęli ppor. pil. M. Dzierżek oraz pil. J. Jastrzębowski. |
Rozmiar arkusza kalkomanii:
Instrukcja:
Uwagi:
W zestawie zawarto zdublowane elementy, dopasowane do modeli różnych producentów.