- Poczta Polska
- Poczta (przesyłka zagraniczna)
- Przelew
- PayPal
Warianty malowania | |
1 | ![]() Jak-23 ‘09’ nr fabryczny nieznany. 2.PLM (Pułk Lotnictwa Myśliwskiego), Kraków Rakowice-Czyżyny, początek lat 50-tych. W drugiej połowie lat 50-tych wszystkie Jak-i 23 znajdowały się tylko na wyposażeniu jednostek szkolnych. Egzemplarz ‘09’ użytkowano w OSL-5 (Oficerska Szkoła Lotnicza nr 5) w 2. Eskadrze Pilotażu Bojowego w Radomiu. |
2 | ![]() Jak-23 ‘04 żółty’ nr fabryczny 804. 40.PLM, Mierzęcice, początek lat 50-tych. Samolot dostarczony do Polski na początku roku 1951. Od marca do listopada (grudnia) 1951 na stanie 1.PLM (Warszawa-Bemowo), przekazany następnie do nowo formowanego 40.PLM. |
3 | ![]() Jak-23 ‘010’ nr fabryczny nieznany. 2.Eskadra Pilotażu Bojowego OSL-5, Radom-Sadków, druga połowa lat 50-tych. Jedna z pierwszych maszyn dostarczonych do Polski na początku lat 50-tych. W 1951 roku samolot był eksploatowany w 1.PLM (Warszawa-Babice). |
4 | ![]() Jak-23 ‘04 czerwony’ nr fabryczny 1004. 40.Pułk Lotnictwa Myśliwskiego, Mierzęcice, lata 50-te. W pierwszej połowie 1952 roku, samolot eksploatowano w 29.PLM a następnie w 26.PLM na lotnisku Malbork-Królewo. Na początku 1953 roku maszynę przekazano do 11.PLM (Poznań-Krzesiny) i wpisano na stan 2.eskadry, pilot por. Abramczuk. |
5 | ![]() Jak-23 ‘11’ nr fabryczny 1205. 3.Eskadra Pilotażu Bojowego, OSL-5, Tomaszów Mazowiecki, wiosna 1957 rok. |
6 | ![]() Jak-23 ‘12’ nr fabryczny nieznany. 2.Eskadra Pilotażu Bojowego, OSL-5, Radom-Sadków, druga połowa lat 50-tych. |
7 | ![]() Jak-23 ‘47’ nr fabryczny 1122. 39.PLM, Mierzęcice, połowa 1952 roku. Samolot wpisany na stan 2. eskadry, pil. ppor. Rojek. |
8 |
|
Rozmiar arkusza kalkomanii:
Instrukcja:
Uwagi:
W zestawie obok elementów oznakowania również napisy eksploatacyjne, oraz dodatkowy zestaw cyfr dzięki którym można wykonać model w oznakowaniu innym niż te zaproponowane w instrukcji.