- Poczta Polska
- Poczta (przesyłka zagraniczna)
- Przelew
- PayPal
Warianty malowania | |
1 | ![]() Jak-23 ‘52-3’ nr fabryczny 115001. Pierwszy prototyp w trakcie prób fabrycznych, lipiec-wrzesień 1947. Samolot oblatany 8 lipca 1947 przez pilota doświadczalnego Michaiła Iwanowa. |
2 | ![]() Jak-23 ‘52-2’ nr fabryczny 115002. Drugi prototyp na którym przeprowadzano tzw. próby państwowe od listopada 1947 do marca 1948. Samolot rozbity 14 lipca 1948 roku podczas próby w przeddzień pokazów lotniczych na lotnisku Tuszyno. |
3 | ![]() Jak-23 ‘01’ nr fabryczny nieznany. Jeden z pierwszych seryjnych egzemplarzy Jak-23 w trakcie prób przeprowadzanych w Instytucie Naukowo-Badawczym Sił Powietrznych (GK NII WWS) w Żukowskim. Styczeń - marzec 1950. |
4 | ![]() Jak-23 (S101) ‘KR-17’ nr fabryczny 10108. Lotnictwo wojskowe Czechosłowacji. 5.Eskadra Szkoleniowa w Cheb wchodząca w skład Centrum Szkolenia Lotniczego w Milowicach-Mladá Boleslav, 1951 rok. |
5 | ![]() Jak-23 (S101) ‘IF-15’ nr fabryczny 10106. Lotnictwo wojskowe Czechosłowacji. 1. eskadra 51.Pułku Myśliwskiego w mieście Milovice-Mladá, 1953 rok. |
6 | ![]() Jak-23 ‘23’ nr fabryczny nieznany. Siły Powietrzne Rumunii, lata 50-te. Lotnictwo wojskowe Rumunii posiadało około 40 samolotów Jak-23 będących na wyposażeniu pułków 97. Dywizji Lotnictwa Myśliwskiego. |
7 | ![]() Jak-23 ‘28’ nr fabryczny nieznany. Siły Powietrzne Rumunii, lata 50-te. |
8 | ![]() Jak-23 ‘56’ nr fabryczny nieznany. Siły Powietrzne Rumunii, lata 50-te. Prawdopodobnie baza lotnicza w Caransebeş. |
Rozmiar arkusza kalkomanii:
Instrukcja:
Uwagi:
W zestawie obok elementów oznakowania również napisy eksploatacyjne w dwóch językach rosyjskim i czeskim.