- Poczta Polska
- Poczta (przesyłka zagraniczna)
- Przelew
- PayPal
Produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy z tytułu rękojmi. Rodzaj i czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeśli produkt nie posiada takiej gwarancji objęty jest on rękojmią Usługodawcy. W takim przypadku Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru.
Reklamacje należy składać pisemnie na adres Usługodawcy:
Składając reklamację należy odesłać do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, które można pobrać klikając na link 'formularz reklamacja' na dole niniejszej strony.
Konsument składający reklamację z tytułu rękojmi może zażądać:
a) wymiany towaru na nowy;
b) naprawy towaru;
c) obniżenia ceny;
d) odstąpienia od umowy.
Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.